Komunikační strategie Městské knihovny Antonína Marka Turnov – Bc. Simona Chudobová
Bc. Simona Chudobová
Bakalářská práce
Komunikační strategie Městské knihovny Antonína Marka Turnov
Communication strategy of City Library of Antonín Marek Turnov
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační strategie Městské knihovny Antonína Marka Turnov“ se zabývá současným stavem marketingové komunikace této knihovny. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace a charakterizuje její jednotlivé komunikační nástroje. V analytické části je pak nejprve popsána analyzovaná knihovna a následně je tu rozebrán …víceAbstract:
The bachelor thesis called „Communication strategy of City Library of Antonín Marek Turnov“ concerns in present state of marketing communications of this library. The thesis is separated on the theoretical and analytical part. The theoretical part refers to meaning of marketing communications and also characterizes its particular communication implements. The analytical part at first describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kngwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Integrace dvou kulturních zařízení města Turnov
Adam Švancar -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera