Opakování vět a pseudoslov a akustická verbální paměť u dětí s ADHD na 1. stupni ZŠ – Bc. Karolína KUBÁŇOVÁ
Bc. Karolína KUBÁŇOVÁ
Diplomová práce
Opakování vět a pseudoslov a akustická verbální paměť u dětí s ADHD na 1. stupni ZŠ
Repetition of sentences and pseudowords and acoustic verbal memory in children with ADHD in the 1st grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice opakování vět a pseudoslov a akustické verbální paměti u dětí s ADHD na 1. stupni ZŠ. Je složena ze dvou částí, a to teoretické a empirické. Teoretická část se skládá ze 3 kapitol. První kapitola se věnuje vymezení, charakteristice a podpoře dětí s ADHD. Druhá kapitola se zaměřuje na vymezení, klasifikaci paměti s důrazem na pracovní paměť. Poslední kapitola přibližuje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the issue of sentence and pseudoword repetition as well as acoustic verbal memory in children with ADHD at the primary school level. It consists of two parts: theoretical and empirical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter addresses the definition, characteristics, and support for children with ADHD. The second chapter focuses on the definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Kytnarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÁŇOVÁ, Karolína. Opakování vět a pseudoslov a akustická verbální paměť u dětí s ADHD na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi echogenitou černé substance a poruchami řeči a hlasu
Lenka Adamkovičová -
Možnosti podpory mateřského jazyka u dětí s OMJ
Karla Červená -
Vliv rodného jazyka na učení se anglického jazyka u dětí z lokalit ohrožených sociálním vyloučením
Nur Ashraf BEKAI -
Vliv vícejazyčného prostředí na osvojování češtiny jako druhého jazyka u dětí
Kateřina Müllerová -
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Spontánní osvojení anglického jazyka vlivem moderních technologií u dětí s poruchou autistického spektra
Adéla Ročková -
Analýza komunikačních dovedností u dětí s narušenou komunikační schopností v pragmatické rovině jazyka
Kateřina Lukáčová -
Zkušenosti žen s diagnostikovaným ADHD v pracovním prostředím
Denisa Springerová