Žánr bajky v literární výchově na 2. stupni ZŠ – Bc. Monika ŠINDELKOVÁ
Bc. Monika ŠINDELKOVÁ
Diplomová práce
Žánr bajky v literární výchově na 2. stupni ZŠ
The Genre of Fable in Literary Education in Lower Secondary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá žánrem bajky v literární výchově na 2. stupni ZŠ. Hlavním cílem je vytvoření metodických námětů a pracovních listů se zaměřením na rozvoj čtenářských strategií. Teoretická část se věnuje žánru bajky a jeho místu v literární výchově. Představujeme zásadní aspekty procesu rozvíjení literární kompetence a popisujeme vybrané čtenářské strategie a metody pro práci s textem. Praktická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the genre of fables in literary education at lower secondary schools. The main aim of this thesis is to create methodical suggestions and worksheets focusing on the development of reading strategies. The theoretical part of the thesis is devoted to the genre of fables and their place in literary education. We present there essential aspects of the process of developing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINDELKOVÁ, Monika. Žánr bajky v literární výchově na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství přírodopisu a environmentání výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s mentálním postižením
Ondřej Schaffartzik -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s lidmi s mentálním postižením
Kristýna Kotasová -
Knihovna v jazyce Java pro práci s nástrojem pro virtualizaci
Tomáš Šmíd -
Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Návrh uživatelského rozhraní s využitím prvků vtělené interakce pro práci s odborným textem
Michal Létal -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík
Název
Vložil
Vloženo
Práva