Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost – Bc. Karel Hůsek
Bc. Karel Hůsek
Diplomová práce
Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost
PPC campaign optimization for the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu týkajícího se optimalizace PPC kampaně pro vybraný podnik. Hlavním cílem práce je vytvoření reklamní kampaně ve vyhledávácí síti Google Ads vedoucí ke zvýšení viditelnosti. Před vytvořením struktury a strategie kampaně byla provedena analýza současného stavu reklamních kampaní podniku a návštěvnosti webu, vlastních klíčových slov včetně reklamních kampaní …víceAbstract:
The thesis deals with the design of a project concerning the optimization of a PPC campaign for a selected company. The main objective of the work is to create an advertising campaign in the Google Ads search network leading to increased visibility. Before creating the structure and strategy of the campaign, an analysis of the current state of the company's advertising campaigns and web traffic, custom …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hůsek, Karel. Optimalizace PPC kampaně pro vybranou společnost. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Implementace Google Tag Manageru
Tomáš Kumsta -
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Analýza webu pomocí nástroje Google Analytics
Lucie Salabová