Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví – Ing. Petra Mikulcová
Ing. Petra Mikulcová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví
Communication strategy in the area of health provision
Abstract:
Bakalářská práce „Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví“ se zabývá komunikační strategií konkrétní společnosti, která nabízí potravinové doplňky. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů potravinový doplněk a volně prodejný lék a vysvětlení rozdílů mezi nimi. Dále teoretická část obsahuje legisklativní překážky, které omezují reklamu na potravinové doplňky. Teoretická část se samozřejmě zabývá …moreAbstract:
The Bachelor Thesis „Communication strategy in the area of health provision“ is concerned about communication strategy of concrete company which offers the food supplements. Theoretical part includes the explanation of terms such as food supplement and OTC medicaments (over the counter) and explanation of difference between them. Further theoretical part includes legislation impediments, which bound …moreKeywords
Potravinový doplněk (PD) komunikace strategie zdraví marketing marketingový komunikační mix cílová skupina sdělení reklama mediální plán podpora prodeje public relations. Food supplement (FS) communication strategy health marketing communication mix target group message advertising media plan sales promotion public relations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hexoi/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Mgr. Evžen Staněk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger