Iuliia Zhidkova

Master's thesis

Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál

Hotel Web sites as functional sales channel
Abstract:
Tato práce se komplexně zabývá internetovým marketingem, především webové prezentace jako prodejního kanálu v hotelnictví. Celá práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. Teoretická část práce identifikuje primární teoretická východiska dané problematiky z hlediska internetového marketingu, webových stránek, hotelnictví a rozhodovacích kritérií. Následná analytická část navazuje …more
Abstract:
This thesis is dealing with internet marketing, website primarily as a sales channel in hospitality. The work is divided into two main sections: theoretical and practical. The theoretical part identifies the primary theoretical bases of the issue in terms of Internet marketing, website design, hospitality and decision criteria. Subsequent practical part follows and builds on previous theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2016
  • Supervisor: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze