Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál – Iuliia Zhidkova
Iuliia Zhidkova
Master's thesis
Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál
Hotel Web sites as functional sales channel
Abstract:
Tato práce se komplexně zabývá internetovým marketingem, především webové prezentace jako prodejního kanálu v hotelnictví. Celá práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. Teoretická část práce identifikuje primární teoretická východiska dané problematiky z hlediska internetového marketingu, webových stránek, hotelnictví a rozhodovacích kritérií. Následná analytická část navazuje …moreAbstract:
This thesis is dealing with internet marketing, website primarily as a sales channel in hospitality. The work is divided into two main sections: theoretical and practical. The theoretical part identifies the primary theoretical bases of the issue in terms of Internet marketing, website design, hospitality and decision criteria. Subsequent practical part follows and builds on previous theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14345/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Kristýna Jurčová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu
Radka Macíčková