Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál – Iuliia Zhidkova
Iuliia Zhidkova
Diplomová práce
Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál
Hotel Web sites as functional sales channel
Anotace:
Tato práce se komplexně zabývá internetovým marketingem, především webové prezentace jako prodejního kanálu v hotelnictví. Celá práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. Teoretická část práce identifikuje primární teoretická východiska dané problematiky z hlediska internetového marketingu, webových stránek, hotelnictví a rozhodovacích kritérií. Následná analytická část navazuje …víceAbstract:
This thesis is dealing with internet marketing, website primarily as a sales channel in hospitality. The work is divided into two main sections: theoretical and practical. The theoretical part identifies the primary theoretical bases of the issue in terms of Internet marketing, website design, hospitality and decision criteria. Subsequent practical part follows and builds on previous theoretical part …víceKlíčová slova
Internet online marketing hotel webová stránka prodej kritéria hodnocení dotazník rezervace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14345/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHIDKOVA, Iuliia. \textit{Webové stránky hotelů jako fungující prodejní kanál}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/s2g07w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Kristýna Jurčová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu
Radka Macíčková