Analýza novinářské nezávislosti v segmentu stavebních spořitelen v souvislosti s jejich výdaji na reklamu – Lucie Lagová
Lucie Lagová
Diplomová práce
Analýza novinářské nezávislosti v segmentu stavebních spořitelen v souvislosti s jejich výdaji na reklamu
Anotace:
Diplomová práce zkoumá potenciální závislost mezi články o stavebních spořitelnách publikovanými v médiích během června 2005 a května 2006 a mezi jejich reklamními výdaji do relevantních médií. V teoretické části je představen historický vývoj tří stěžejních témat diplomové práce ? žurnalistiky, reklamy a public relations. V dalších kapitolách jsou představeny stavební spořitelny na trhu, jejich komunikační …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2007
- Vedoucí: Miroslav Ševčík
- Oponent: Petr Čermák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj reklamního průmyslu v Československu v letech 1926-1936 na příkladu Měšťanského pivovaru Plzeň
Martin Hanzelka -
Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů
Anna Michalcová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala