Návrh komunikační strategie nového nápoje na českém trhu – Miroslav Uhlík
Miroslav Uhlík
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie nového nápoje na českém trhu
Communication strategy for a new beverage launch on the Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo stanovit vhodnou komunikační strategii pro úspěšný vstup nápoje horchata na český trh. Primárně se jednalo o B2C marketingovou komunikaci směrem ke spotřebitelům a sekundárně se jednalo o B2B marketingovou komunikaci směrem ke kamenným a online maloobchodním řetězcům spolu se segmentem HORECA. K splnění tohoto cíle slouží polostrukturované hloubkové rozhovory se zástupci …víceAbstract:
The thesis deals with creating a suitable communication strategy for the successful launch of horchata into the Czech market. The primary goal was to create a B2C marketing strategy for consumers, and secondarily, a B2B marketing strategy for brick-and-mortar and online retail chains together with the HORECA segment. Semi-structured, in-depth interviews with representatives from Nestlé, Albert, POS …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89200
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89200
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová