Martina Špičková

Bachelor's thesis

Zhodnocení využívání asistenta pedagoga ve speciálním a inkluzivním vzdělávání v Olomouckém kraji

Evaluation of the Use of Teaching Assistant in Special and Inclusive Education in the Olomouc Region
Anotácia:
Asistent pedagoga působí v oblasti speciálního vzdělávání, kde se spolu se speciálním pedagogem podílí na výuce žáka nebo více žáků ve třídách nebo školách samostatně zřízených výhradně pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami a v oblasti inkluzivního vzdělávání, tedy v běžných školách, kde se podílí na výuce žáka nebo žáků spolu s běžných pedagogem. Cílem bakalářské práce je …viac
Abstract:
The teaching assistant is active in the field of special education where he participates in education of the pupil or more pupils together with a special teacher in classes or schools established solely for children, pupils and students with special educational needs and in inclusive education in regular schools where he participates in teaching the pupil or pupils together with regular teacher. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: Eva Poledníková
  • Oponent: Hana Fachinelli

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava