Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů – Bc. Nikola Kejak Kallistová
Bc. Nikola Kejak Kallistová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů
Marketing communication in companies operating in the field of television broadcasting
Abstract:
Ve své bakalářské práci chci prezentovat marketingové nástroje využívané společností RECkord – outside broadcasting s.r.o. Tato společnost se zabývá poskytováním služeb v oblasti televizních přenosů a záznamů a služeb s tímto oborem spojených. Jelikož se jedná o jedinou soukromou, takto velkou společnost ve střední Evropě, zdá se mi zajímavé a přínosné odkrýt právě její marketingovou komunikaci. V …moreAbstract:
In my bachelor thesis I would like to present marketing tools used by company Reckord – outside broadcasting s.r.o.. This company provides services in the field of televisionoutside as well as records and next services connected with broadcast. Because of this is the only one private comapny such large sizes in central Europe it seems to me very interesting and benefit to uncover its marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y0avm/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEJAK KALLISTOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/s38r0q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Eva Pejcharová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova