Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů – Bc. Nikola Kejak Kallistová
Bc. Nikola Kejak Kallistová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů
Marketing communication in companies operating in the field of television broadcasting
Anotace:
Ve své bakalářské práci chci prezentovat marketingové nástroje využívané společností RECkord – outside broadcasting s.r.o. Tato společnost se zabývá poskytováním služeb v oblasti televizních přenosů a záznamů a služeb s tímto oborem spojených. Jelikož se jedná o jedinou soukromou, takto velkou společnost ve střední Evropě, zdá se mi zajímavé a přínosné odkrýt právě její marketingovou komunikaci. V …víceAbstract:
In my bachelor thesis I would like to present marketing tools used by company Reckord – outside broadcasting s.r.o.. This company provides services in the field of televisionoutside as well as records and next services connected with broadcast. Because of this is the only one private comapny such large sizes in central Europe it seems to me very interesting and benefit to uncover its marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0avm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Eva Pejcharová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova