Porovnání turistických portálů Prahy a Moskvy – Bc. Karolína Konyariková
Bc. Karolína Konyariková
Bachelor's thesis
Porovnání turistických portálů Prahy a Moskvy
Comparison of Tourism Portals of Prague and Moscow
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním turistických portálů destinací Praha a Moskva. Teoretická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, ve kterých je objasněn pojem cestovní ruch a internet. Praktická část porovnává webové portály z různých hledisek - využití internetového marketingu, obsah úvodních stránek, náležitosti pro obsah, funkčnost.Abstract:
This bachelor thesis deals with comparison of tourist portals of Prague and Moscow. The theoretical part is divided into two main chapters, which clarifies the concept of tourism and internet. Practical part compares web portals from different perspectives - the use of online marketing and the particulars of the content and functionality of websites.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nranz/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
- Reader: Mgr. Olga Berger
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel
Theses on a related topic
-
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy -
Webové stránky 5* hotelů v Praze a Moskvě: komparativní analýza
Albina Kupaeva -
Městská hromadná doprava v Praze a Moskvě (vytvoření glosáře)
Denisa JANOŠÍKOVÁ -
Parkovací systémy Prahy a Moskvy
Anton Fedorovskiy -
Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza
Veronika Shepelenko -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova