Analýza fonologických schopností u žáků prvních ročníků základní školy – Bc. Marie Jurenová
Bc. Marie Jurenová
Diplomová práce
Analýza fonologických schopností u žáků prvních ročníků základní školy
Analysis phonological skills of children in first class of the primary school
Anotace:
JURENOVÁ, M. Analýza fonologických schopností u žáků prvních ročníků základní školy. Diplomová práce, Brno: Masarykova univerzita, 2017. 101 s.Diplomová práce se zaměřuje na analýzu fonologických schopností u žáků prvních ročníků. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku období žáka mladšího školního věku; jeho psychomotorický vývoj, zralost sluchové a zrakové percepce a osobnost a sociální vývoj …víceAbstract:
JURENOVÁ, M. Analysis phonological skills of children in first class of the primary school. Final thesis, Brno: Masaryk university, 2017.101 p.The thesis focuses on the analysis of phonological abilities of pupils in the first class of a primary school. The theoretical part includes the characteristic of the period of an early primary pupil; his psychomotoric development, maturity of auditory and visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mtqiy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Fonologické schopnosti u dětí předškolního věku
Martina Mášová -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Rozvoj fonologických schopností u dětí s narušenou komunikační schopností předškolního věku
Lucie Veinertová -
Analýza narušené komunikační schopnosti ve foneticko-fonologické rovině
Veronika ŽÁKOVÁ -
Vybrané aspekty narušené komunikační schopnosti
Michaela ŠRŮMOVÁ -
Development of Listening Skills with a Focus on Phonological Awareness: Theory and Practice
Michaela Čechová -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková