Bc. Waschek Waschek

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci. Cílem práce je zhodnotit, jak velký vliv mají nové trendy v marketingové komunikaci na nákupní chování zákazníků z pohledu jednotlivých generací a poskytnout vhodná doporučení firmám ve zkoumané oblasti. Autor v práci čerpá ze sekundárních a primárních dat. Sběr primárních dat je proveden pomocí metody dotazování. Na základě výsledků …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on new trends in marketing communication. The aim of this thesis is to evaluate how much new trends in marketing communication have an impact on the shopping behavior of customers from the perspective of individual generations and to provide appropriate recommendations to companies in the research area. The author draws on secondary and primary data. The collection of primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/v16rj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management