Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků – Bc. Andrea Skopalová
Bc. Andrea Skopalová
Bakalářská práce
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Incentive and loyalty programs as a tool for building customer loyalty
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá motivačními a věrnostními programy jako nástrojem pro budování loajality zákazníků. Cílem práce je analyzovat současnou úroveň motivačních a věrnostních programů včetně jejich významů ve vybrané konkrétní společnosti, kterou je Lékárna U Floriána v Písku. Cílem práce je také navrhnout doporučení pro zlepšení stávajícího stavu marketingových komunikačních prostředků směrem …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the motivational and loyalty programs as a tool for building a customers loyalty. The aim of this work is to analyze the current level of the motivational and loyalty programs including their importance in the selected company, which is the Pharmacy at Florian in the town of Písek. The aim is also to devise the recommendation for an improvement of the current situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOPALOVÁ, Andrea. \textit{Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/s3xhn5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
Jana Vřesňáková -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta