Bc. Michaela Veiserová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace společnosti Dibaq a.s. a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení problematiky marketingové komunikace doplněno vlastními …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of Dibaq a.s. and to suggest possible improvement recommendations in this area. Available secondary data as well as primary data are used for the thesis. The thesis defines the theoretical starting points of the researched issue, the characteristics of the researched subject, the practical evaluation of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/v7f8p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anežka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné