Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Michaela Veiserová
Bc. Michaela Veiserová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing Communication of the Selected Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace společnosti Dibaq a.s. a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. Pro práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení problematiky marketingové komunikace doplněno vlastními …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of Dibaq a.s. and to suggest possible improvement recommendations in this area. Available secondary data as well as primary data are used for the thesis. The thesis defines the theoretical starting points of the researched issue, the characteristics of the researched subject, the practical evaluation of the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v7f8p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anežka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná