Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou – Bc. Jana HOLLÁ
Bc. Jana HOLLÁ
Master's thesis
Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou
Special pedagogy diagnostics of preschool aged children using methods of Education through a puppet
Abstract:
Diplomová práce se zabývá speciálně pedagogickou diagnostikou dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou. Teoretická část obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku s ohledem na vývoj v oblasti motorické, oblasti poznávacích procesů, oblasti emoční a sociální, výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku včetně dětí se speciálně vzdělávacími potřebami, obsahuje vymezení pedagogické …moreAbstract:
Diploma thesis deals with special pedagogy diagnostics of preschool aged children using methods of Education through a puppet. The theoretical part includes characteristics of the preschool aged child including development of motoric area, area of cognitive processes, emotional and social area, education of preschool aged children including children with special educational needs, includes definitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLLÁ, Jana. \textit{Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/s5hscv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLLÁ, Jana. Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Vnímaná podpora žiakov so špeciálne vzdelávacími potrebami v triednom a školskom kolektíve
Viktória DUBECKÁ -
Pohľad asistentov pedagóga na inkluzívne vzdelávanie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na základných školách v Slovenskej republike
Bronislava Melcerová -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka