Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh – Bc. Daniel Seman
Bc. Daniel Seman
Master's thesis
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Creating a communication strategy for introducing a new brand on the market
Abstract:
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovymi komunikaciami zo strategickeho pohladu so zameranim na strategicku komunikaciu specializovaneho internetoveho obchodu v online prostredi s vyuzitim socialnych sieti a dalsich platenych foriem reklamy. Proces navrhu komunikacneho manualu novej znacky vychadza z informacii zhromazdovanych analyzou komunikacie konkurencie na trhu a z rozhovorov s expertmi …moreAbstract:
This master's thesis adresses marketing communications from s strategic point of view with a focus on strategic communication of a specialized electronic shop in online environment via use of social networks and other forms of paid advertising. The process of creating a com- munication manual for a newly emerging brand is based on information gathered by carrying out an analysis of a market competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEMAN, Daniel. \textit{Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/s5mzyb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Seman, Daniel. Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková -
Marketingová komunikácia firmy operujúcej v hutníckom priemysle
Tereza Zeleňáková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová