Bc. Daniel Seman

Diplomová práce

Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh

Creating a communication strategy for introducing a new brand on the market
Anotace:
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovymi komunikaciami zo strategickeho pohladu so zameranim na strategicku komunikaciu specializovaneho internetoveho obchodu v online prostredi s vyuzitim socialnych sieti a dalsich platenych foriem reklamy. Proces navrhu komunikacneho manualu novej znacky vychadza z informacii zhromazdovanych analyzou komunikacie konkurencie na trhu a z rozhovorov s expertmi …více
Abstract:
This master's thesis adresses marketing communications from s strategic point of view with a focus on strategic communication of a specialized electronic shop in online environment via use of social networks and other forms of paid advertising. The process of creating a com- munication manual for a newly emerging brand is based on information gathered by carrying out an analysis of a market competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Seman, Daniel. Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace