Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh – Bc. Daniel Seman
Bc. Daniel Seman
Diplomová práce
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Creating a communication strategy for introducing a new brand on the market
Anotace:
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovymi komunikaciami zo strategickeho pohladu so zameranim na strategicku komunikaciu specializovaneho internetoveho obchodu v online prostredi s vyuzitim socialnych sieti a dalsich platenych foriem reklamy. Proces navrhu komunikacneho manualu novej znacky vychadza z informacii zhromazdovanych analyzou komunikacie konkurencie na trhu a z rozhovorov s expertmi …víceAbstract:
This master's thesis adresses marketing communications from s strategic point of view with a focus on strategic communication of a specialized electronic shop in online environment via use of social networks and other forms of paid advertising. The process of creating a com- munication manual for a newly emerging brand is based on information gathered by carrying out an analysis of a market competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Seman, Daniel. Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková -
Marketingová komunikácia firmy operujúcej v hutníckom priemysle
Tereza Zeleňáková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Lucie Kubicová