Oblíbenost učitele na prvním stupni základní školy – Kristýna SMOLOVÁ
Kristýna SMOLOVÁ
Diplomová práce
Oblíbenost učitele na prvním stupni základní školy
Popularity of the teacher at the primary school
Anotace:
Diplomová práce ,,Oblíbenost učitele na prvním stupni základní školy" má teoreticko-výzkumný charakter. Cílem diplomové práce je zmapovat faktory oblíbenosti učitele prvního stupně základní školy u dětí mladšího školního věku. V kontextu tohoto výzkumu se jedná o subjektivní pohled žáků na své učitele. Jeho osobnostní vlastnosti a pedagogické dovednosti. Teoretická část je zaměřena na učitele a žáky …víceAbstract:
This thesis " Popularity of the teacher at the primary school " has a theoretical-research cha-racter. The aim of this thesis is to explaine the factors of popularity of primary school teacher among children of younger school age. In the context of this research, it is a subjective view of students on their teachers. His personality characteristics and pedagogical skills. The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLOVÁ, Kristýna. Oblíbenost učitele na prvním stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ