Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education – Bc. Vladimír Nezdařil
Bc. Vladimír Nezdařil
Diplomová práce
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Anotace:
Autor se snaží zjistit jak užitečné jsou metody TPR a Suggestopedie ve výuce angličtiny neslyšících. Nejdříve prozkoumá tyto dvě metody do hloubky teoreticky a zaměří se na jejich výhody a nevýhody. Po této teoretické sondě provede kvalitativní výzkum za použití především kvalitativních dat: rozhovory a pozorování, kombinované s kvantitavními daty: hodnocení. Výkum je založen na principech důvěryhodnosti …víceAbstract:
The author aims to research how useful the Total Physical Response and Suggestopedia methods are in teaching English to deaf learners. He inquires into the two methods theoretically and in-depth, bringing to light their respective advantages and disadvantages. After the theoretical enquiry the author conducts a qualitative research by using predominantly qualitative data: interviews and observations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ralxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ -
Deaf Students and their Motivation to Learn English
Veronika Morávková -
Comparison of Secondary Deaf Education in the Czech Republic and the United States of America
Vendula Ševčíková -
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková