The influence of smartphone colour palettes on consumers’ attitudes and purchase intentions – Alissa Maier
Alissa Maier
Diplomová práce
The influence of smartphone colour palettes on consumers’ attitudes and purchase intentions
-
Abstract:
Despite its importance, the concept of colour is not widely understood in marketing. This thesis establishes conventionally, and unconventionally coloured smartphone lines based on desk research. The influence of these smartphone colour palettes on consumers’s attitudes to the visual appeal of the product line, the brand personality with regards to originality, the brand itself, and purchase intention …víceKlíčová slova
-
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Jan Keprta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
When Colour Narrates: Colour as a Narrative Tool in Audio-visual Storytelling
Morten Larsen -
Female Dancers of Colour in the World of Professional Ballet
Tatiana Janigová -
Colour grading v americkém žánrovém filmu od roku 1990 po současnost
Filip Neminarz -
"Where Do You Come From, Dear?" Attitudes to Colour in the Novels of Andrea Levy
Anna Vaculíková -
Colour in Robert W. Chambers' The King in Yellow
Antonín Brož -
Expressing Colour in Language
Tereza MARKYTÁNOVÁ -
Frekventovaná a klíčová slova v románu Colour of Magic od Terryho Pratchetta
Vojtěch Hrůza -
Návrh na změnu systému odměňování zaměstnanců ve společnosti Active Colour, s.r.o.
Sabina Fabiánová