Dramatická výchova jako prostředek zlepšení komunikace na základní škole – Lucie KRAMPLOVÁ
Lucie KRAMPLOVÁ
Bachelor's thesis
Dramatická výchova jako prostředek zlepšení komunikace na základní škole
Dramatic Education as an Instrument of Improvement of the Communication at a Primary School
Abstract:
Cílem této práce je zjištění, průběhu dialogů mezi učitelem a žákem na základní škole. Průběh dialogů je zmapován v předmětu dramatická výchova a dějepis. Čtenáři má přiblížit důležitost dramatické výchovy pro vývoj komunikace ve školním prostředí, za pomoci používaní jevů dialogického vyučování. Práce je zaměřená výhradně na verbální komunikaci, nikoli komunikaci neverbální. V teoretické části popisuji …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the course of dialogue between a teacher and pupils in primary school.The course of dialogue is mapped in the subjects of drama education and history. The reader should become acquainted with the importance of drama education for the development of communication in the school environment with the aid of using dialogic teaching effects.The thesis is focused exclusively …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Accessible from:: 1. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMPLOVÁ, Lucie. \textit{Dramatická výchova jako prostředek zlepšení komunikace na základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/s6gawz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAMPLOVÁ, Lucie. Dramatická výchova jako prostředek zlepšení komunikace na základní škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Education / společný základ - výtvarná orientace
Theses on a related topic
-
Dramatická výchova na 2. stupni základní školy v hodinách angličtiny
Dominika ŠKALOUDOVÁ -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy
Michaela Havlíková -
Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy
Lucie Svobodová