Jaroslav Pospíšil
Bakalářská práce
Cause Related Marketing
Cause Related Marketing
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice Cause Related Marketingu jako části společenské odpovědnosti firmy. V teoretické části jsou charakterizovány marketing, společenská odpovědnost a Cause Related Marketing. V praktické části jsou popsány společnosti, jejich působení ve společenské odpovědnosti a jednotlivé projekty ČSOB -- Karta dobré vůle a Česká spořitelna -- I vaše karta pomáhá uskutečněné v roce …víceAbstract:
This thesis contains Cause Related Marketing as a part of corporate social responsibility. In theoretical part are described marketing, corporate social responsibility and Cause Related Marketing. In practical part of the thesis are chosen two companies, described their operations in CSR and their CRM projects ČSOB -- Karta dobré vůle and Česká spořitelna -- I vaše karta pomáhá in 2014. The next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva