Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s. – Jakub Janda
Jakub Janda
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.
Creation of communication campaign in a time of financial crisis on the example of Vodafone Czech Republic a.s.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je položení teoretického znalostního základu potřebného pro tvorbu komunikační kampaně a analýza přípravy reálné komunikační kampaně ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. v době ekonomické krize, a to včetně analýzy tržního prostředí a situace společnosti, ve které se v dané době nacházela. Práce poskytuje podrobný pohled na jednotlivé kroky přípravy kampaně od specifikování …víceAbstract:
The subject of this thesis is to provide theoretical and knowledge basis needed for creation of communication campaign and to analyze preparation of specific communication campaign created by Vodafone Czech Republic a.s. in a time of financial crisis together with analysis of market environment and company's position at that time. The thesis depicts in detail subsequent steps of campaign preparation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25316
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Kateřina Mikulková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25316
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv finanční krize na podnikatelský sektor ve Španělsku
Lenka Volfová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Martin Jenšík -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Komunikace českých politických stran na internetu před parlamentními volbami 2010
David Kálal -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova