Jakub Janda

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně v době finanční krize na příkladu spol. Vodafone Czech Republic a.s.

Creation of communication campaign in a time of financial crisis on the example of Vodafone Czech Republic a.s.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je položení teoretického znalostního základu potřebného pro tvorbu komunikační kampaně a analýza přípravy reálné komunikační kampaně ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. v době ekonomické krize, a to včetně analýzy tržního prostředí a situace společnosti, ve které se v dané době nacházela. Práce poskytuje podrobný pohled na jednotlivé kroky přípravy kampaně od specifikování …více
Abstract:
The subject of this thesis is to provide theoretical and knowledge basis needed for creation of communication campaign and to analyze preparation of specific communication campaign created by Vodafone Czech Republic a.s. in a time of financial crisis together with analysis of market environment and company's position at that time. The thesis depicts in detail subsequent steps of campaign preparation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Kateřina Mikulková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25316