Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides – Martin Mužík
Martin Mužík
Bakalářská práce
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
Marketing strategy of the start-up project GENERO slides
Anotace:
Práce na téma marketingová strategie start-upového projektu GENERO slides se věnuje vytvoření marketingového plánu pro projekt, respektive produkt GENERO slides. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část práce uvede koncepty, které jsou nezbytné pro vytvoření marketingové strategie. Jedná se o analýzu a určení trhu, určení marketingového mixu a v neposlední řadě …víceAbstract:
The primary objective of this thesis about the start-up project GENERO slides is to create a marketing strategy for the project and its final product. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces the concepts that are necessary for creating a marketing strategy. It is the market analysis, segmentation, targeting, determination of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vq9rx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková