Martina VITÁKOVÁ
Bakalářská práce
Multimediální prezentace firmy
Salon Magnolie
Multimedia presentation of company
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila multimediální prezentaci firmy. Vzhledem k časovému rozpětí které je dáno na vypracování bakalářské práce, bylo mým cílem pracovat na reálném projektu. Vybrala jsem si právě začínající firmu s plánovanou výstavbou v Plzni na Slovanech. Výstupem mé práce je salon krásy s jednotným vizuálním stylem. V rámci projektu jsem se účastnila všech rozhodování v …víceAbstract:
As a theme of my bachelor thesis I've decided to describe a process of creating multimedia presentation of a local private firm. After considering the time frame provided for finishing the thesis work, documenting a real-life project has become my clear preference. As a subject of my project I've selected a little start-up company attempting to launch new a beauty salon. The company is going to be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VITÁKOVÁ, Martina. Multimediální prezentace firmy. Plzeň, 2014. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta umění a designuVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová