Přístupy k výuce české mluvnice u žáků se specifickou poruchou chování na 2. stupni ZŠ – Mgr. Miroslav VAŠEK
Mgr. Miroslav VAŠEK
Bakalářská práce
Přístupy k výuce české mluvnice u žáků se specifickou poruchou chování na 2. stupni ZŠ
Approach to Czech grammar education among pupils with behavior disabilities at lower secondary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přístupy k výuce české mluvnice u žáků se specifickou poruchou chování na 2. stupni ZŠ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část teoretická je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola se zabývá specifickými poruchami chování a jejich terminologií, etiologií, diagnostikou, vymezením hlavních příznaků a projevů, kromě nich jsou zmíněny návazné poruchy a to, jak …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on approaches of teaching Czech language among students with specific behavioral disorder at junior high school. The thesis is divided to theoretical and practical part. The theoretical part is then divided into two chapters. The first chapter is dealing with specific behavioral disorders and theirs terminology, etiology, diagnosis, specification of main symptoms and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŠEK, Miroslav. Přístupy k výuce české mluvnice u žáků se specifickou poruchou chování na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Poruchy chování žáků základní školy
Michaela Fialová -
Specifické poruchy učení a chování z pohledu veřejnosti
Michaela Mošnová -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy učení a chování žáků na středních školách
Lenka KUBERNOVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Specifické poruchy chování ADD a ADHD v předškolním věku
Tereza Rašínová -
Specifické poruchy chování u dětí předškolního věku
Lenka Chárová