Osoby se zrakovým postižením a jejich vzdělávání v oblasti hudby – Tereza ADAMUŠKOVÁ
Tereza ADAMUŠKOVÁ
Diplomová práce
Osoby se zrakovým postižením a jejich vzdělávání v oblasti hudby
Persons with visual impairment and their education in the field of music
Anotace:
Diplomová práce se zabývá osobami se zrakovým postižením a jejich vzděláváním v oblasti hudby. Blíže se diplomová zaměřuje na vzdělávání žáků se zrakovým postižením na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji. Teoretická část uvádí do problematiky osob se zrakovým postižením, hlavně do problematiky hudby a hudebního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zrakovým postižením a do problematiky základního …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá osobami se zrakovým postižením a jejich vzděláváním v oblasti hudby. Blíže se diplomová zaměřuje na vzdělávání žáků se zrakovým postižením na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji. Teoretická část uvádí do problematiky osob se zrakovým postižením, hlavně do problematiky hudby a hudebního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zrakovým postižením a do problematiky základního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMUŠKOVÁ, Tereza. Osoby se zrakovým postižením a jejich vzdělávání v oblasti hudby. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje podpory cestování dětí a mládeže a požadavky tohoto segmentu na ubytovací a stravovací zařízení
Jana Maršálková -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Míra informovanosti žáků a studentů posledních ročníků ZŠ a SŠ o drogách a drogových závislostech
Andrea Šťastná -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva