Logo a slogan v komunikaci realitních společností – Bc. Věra Urbanová
Bc. Věra Urbanová
Bakalářská práce
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Logo and Slogan in communication of real estate companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda logo se sloganem mohou ovlivnit percepci firmy z pohledu její úspěšnosti ze strany zákazníků. Teoretická východiska byla doplněna dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl analyzovat vnímání loga a sloganu konkrétní realitní kanceláře. Ze zjištěných dat byla potvrzena hypotéza, že podle více než poloviny zákazníků logo společně se sloganem ovlivňuje jejich vnímání …víceAbstract:
The aim of the thesis was to determine whether the logo with the slogan may effect the perception of the company in terms of its business prosperity from customers side. Theoretic part was completed by questionnaires results with the goal to analyze the perception of the logo and slogan of a particular real estate. Used data confirmed the hypothesis that more than half of the customers confirm that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business plan for Real Estate Agency in Pardubice
Karolína Minhová -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Marketingová strategie realitní kanceláře
Martina Řeřuchová -
Testování loga realitní kanceláře
Kateřina Bodláková -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn