Bc. Věra Urbanová

Bachelor's thesis

Logo a slogan v komunikaci realitních společností

Logo and Slogan in communication of real estate companies
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda logo se sloganem mohou ovlivnit percepci firmy z pohledu její úspěšnosti ze strany zákazníků. Teoretická východiska byla doplněna dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl analyzovat vnímání loga a sloganu konkrétní realitní kanceláře. Ze zjištěných dat byla potvrzena hypotéza, že podle více než poloviny zákazníků logo společně se sloganem ovlivňuje jejich vnímání …more
Abstract:
The aim of the thesis was to determine whether the logo with the slogan may effect the perception of the company in terms of its business prosperity from customers side. Theoretic part was completed by questionnaires results with the goal to analyze the perception of the logo and slogan of a particular real estate. Used data confirmed the hypothesis that more than half of the customers confirm that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2016
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication