Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe – Richard Vereb
Richard Vereb
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Evaluation of customer satisfaction with cafe chains Costa Coffee and CrossCafe
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků kavárenských řetězců Costa Coffee a CrossCafe. Teoretická část je zaměřená primárně na marketingový mix 5P a náležitosti marketingového výzkumu. Dále se teoretická část zabývá chováním zákazníka, jeho motivací, spokojeností a loajalitou. Praktická část je pak věnována oběma zkoumaným řetězcům, výzkumu zákaznické spokojenosti …moreAbstract:
The bachelor’s dissertation is dedicated to the exploration of customer satisfaction and loyalty in the Costa Coffee and CrossCafe coffee shop chains. The theoretical part is primarily focused on the marketing mix 5P, as well as various features of marketing research. Furthermore, the theoretical part discusses customer behavior, their motivation, satisfaction and loyalty. The practical part then deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEREB, Richard. \textit{Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s84sua/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Zákaznická oddělení v praxi podniků
Kristýna Klejnová -
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Albert Kašpar -
Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD
Karolína Brnová -
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Phuong Anh Pham
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights