Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o. – Radka Ondryášová
Radka Ondryášová
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.
Improvement Project of Marketing Communication in SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Summit Trade Distribution s.r.o. Diplomová práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Cílem teoretické části práce je zpracovat literární rešerši využitím odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, vztahujících se k danému tématu diplomové práce …víceAbstract:
The Master's thesis is focused on improving marketing communication at Summit Trade Distribution s.r.o. The Master's thesis is divided into the theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The aim of the theoretical part of the thesis is make a literary research of professional literature and other available sources related to the given topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRYÁŠOVÁ, Radka. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/s867on/.
Jak správně citovat práci
Ondryášová, Radka. Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová