Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Victoria Shestakova
Ing. Victoria Shestakova
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje komunikaci jako proces výměny informací, který zahrnuje subjekty komunikace, způsob komunikace a předmět komunikace. Bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace, která je nástrojem rozvoje vztahů se zákazníky. Cílem práce je prokázat hodnotu komunikace jako nejdůležitějšího parametru při navázání a řízení vztahů se zákazníky. V textu jsou rozebrány druhy komunikace …víceAbstract:
Bachelor thesis characterizes communication as a process of information exchange, which includes elements of communication, communication methods and object of communication. Bachelor thesis deals with the role of communication, which is a tool for developing customer relationships. The aim is to demonstrate the value of communication as the most important parameter when you establish a customer relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awyz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová