Österreichische Landeskunde im Deutschunterricht. Ein Didaktisierungsvorschlag. – Bc. Michaela Daňová
Bc. Michaela Daňová
Diplomová práce
Österreichische Landeskunde im Deutschunterricht. Ein Didaktisierungsvorschlag.
Austrian regional and cultural backround in German language teaching. A didactisation project.
Abstract:
This Master thesis deals with the issue of Austrian regional and cultural background in the teaching of German language. The results are didactic projects which are compared and analyzed. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on basic knowledge about the regional and cultural background, its definition, the main goals and problems in the education …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rakouských reálií ve výuce německého jazyka. Výsledkem je předložení didaktických návrhů, které jsou porovnané a analyzované. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teorie je zacílena na základní poznatky ohledně reálií, jejich definice, cíle a problémy ve výuce. Taktéž je zohledněna didaktická stránka vyučování – je tu uvedena Bloomova taxonomie …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xin37/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.
- Oponent: MA Erkan Osmanović
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Deutschunterricht aus der Sicht von Schülern und Schülerinnen an einer ausgewählten Schule an der österreichischen Grenze
Lucie Suchánková -
Korpuslinguistik im Deutschunterricht. Ein Didaktisierungsvorschlag für Lernende ab dem Niveau A1
Sarah Dobiášová -
Projekt Rakousko
Petra Fojtíková -
Inovační systém Dolního Rakouska
Adéla Štaubertová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková