Barbora Holková
Diplomová práce
Spotřební chování domácností
Spotřební chování domácností
Anotace:
Diplomová práce zkoumá změny spotřebitelského chování způsobeného pandemií COVID-19. Cílem práce je zjistit, jaké příjmy a výdaje mají domácnosti na Slovensku, jaký vliv měla pandemie COVID-19 na jejich spotřebitelské chování a zda se po skončení pandemie vrátily všechny nové zvyklosti do stavu před pandemie. Literární rešerše obsahuje různé pohledy na pojmy související se spotřebitelským chováním …víceAbstract:
The thesis examines changes in consumer behavior caused by the COVID-19 pandemic. The aim of the work is to determine the income and expenses of households in Slovakia, the impact of the COVID-19 pandemic on their consumer behavior, and whether all new habits returned to pre-pandemic levels after the pandemic ended. The literary review includes various views on concepts related to consumer behavior …víceAbstract:
Diplomová práca skúma zmeny spotrebiteľského správania spôsobeného pandémiou COVID-19. Cieľom práce je zistiť, aké príjmy a výdavky majú domácnosti na Slovensku, aký vplyv mala pandémia COVID-19 na ich spotrebiteľské správanie a či sa po skončení pandémie vrátili všetky nové zvyklosti do stavu spred pandémie. Literárna rešerš obsa-huje rôzne pohľady na pojmy súvisiace so spotrebiteľským správaním a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Jitka Bartošová
- Oponent: Lucie Váchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88764
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková