Exploatace ženského těla v reklamě: sexismus jako marketingový nástroj – Anna-Maria Zwyrtková
Anna-Maria Zwyrtková
Master's thesis
Exploatace ženského těla v reklamě: sexismus jako marketingový nástroj
Exploitation of the female body in advertising: sexism as a marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá exploataci ženského těla a sexu v reklamě. Teoretická část se zabývá ideálem ženské krásy, jeho mediálním znázorňováním a následným dopadem na společnost. Jsou zde uvedeny výsledky již provedených zahraničních výzkumů. Dále je popsán vývoj sexu v reklamě, druhy sexuální informace a nákupní cesta spotřebitele. Praktická část zkoumá na základě kvalitativního i kvantitativního výzkumu …viacAbstract:
The thesis explores the exploitation of a female body and sex in advertising. The theoretical part talks about the ideal image of the woman beauty, its representation in the media and its subsequent impact on society. The first part includes the results of previous researches carried out abroad. It also describes the development of sex in advertising, types of sexual information, as well as the consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2019
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Tomáš Sigmund
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Nahota v reklamě
Filip ZVĚŘINA -
Nahota v reklame
Sindy Šnúriková -
Genderové stereotypy v reklamě
Petra Jílková -
Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu
Veronika Vénosová -
Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990
Lucie DUBOVÁ -
Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990
Mária JURÁŠOVÁ -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková