Návrh marketingové komunikace mistrovství světa juniorů v hokeji 2020 – Josef Kramář
Josef Kramář
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace mistrovství světa juniorů v hokeji 2020
Suggestion for Marketing Communication of World Junior Ice Hockey Championship 2020
Anotace:
Cílem této práce je definování návrhů pro marketingovou komunikaci Mistrovství světa juniorů v hokeji 2020, které se bude konat v České republice. Práce se v teoretické rovině zabývá specifiky sportovního marketingu a event marketingu a představuje některé trendy v těchto marketingových oblastech. Další část práce je věnována juniorskému mistrovství světa, jeho popularitě, dřívějšímu pořadatelství …víceAbstract:
The aim of this thesis is to define suggestions for marketing communication of World Junior Ice Hockey Championship 2020 which will be held in Czech Republic. In the theoretical part of the thesis is introduced sport marketing, event marketing and some new trends considering these two marketing areas. The World Junior Ice Hockey Championship is thereafter described as well as its popularity, latest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová