Úzkosti a fobie žáků na 1. stupni ZŠ – Eliška HLOMOVÁ
Eliška HLOMOVÁ
Diplomová práce
Úzkosti a fobie žáků na 1. stupni ZŠ
Anxieties and phobias of elementary school students
Anotace:
Diplomová práce pojednává o výskytu míry úzkostí a fobií u žáků na prvním stupni základní školy. V teoretické části nalezneme vymezení základních pojmů, týkajících se daného tématu. V praktické části výzkumu je porovnání výsledků se studií z roku 2016, která se zabývá stejným tématem. V praktické části je také detailně popsána míry výskytu úzkostí u konkrétního věku žáků, či jejich pohlaví.Abstract:
The thesis discusses the incidence of anxiety and phobia rates in primary school pupils. In the theoretical part, we find the definition of basic concepts concerning a given topic. In the practical part of the research, there is a comparison of the results with the 2016 study, which deals with the same topic. In the practical part, there is also a detailed description of the incidence of anxiety in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLOMOVÁ, Eliška. Úzkosti a fobie žáků na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ