Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole (ve výuce Ekonomie ve 4. ročníku) – Ing. Petra HANÁKOVÁ
Ing. Petra HANÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole (ve výuce Ekonomie ve 4. ročníku)
Teacher´s possibilities of creative activity at secondary grammar school
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit možnosti, za jakých může být na střední škole ve výuce odborného předmětu použito tvořivé vyučování. Ve svém prvním roce v pozici pedagoga jsem se snažila vyučovat předmět Ekonomie za pomoci tvořivých metod. To, co se mi povedlo, jaký je názor žáků na tvořivé vyučování, zda se jim tvořivé vyučování líbí atd. jsem zjišťovala pomocí dotazníku. Odpovědi na otázky položené …viacAbstract:
In my bachelor work I want to find out possibilities how the creative teaching could be used at secondary grammar school. In my first year in position of teacher, I have tried to teach economics by using of creative methods. With help of questionnaire I have found out how my way of teaching was successful, how the students liked creative teaching, what is the student´s attitude to creative teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Identifikátor:
4207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANÁKOVÁ, Petra. \textit{Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole (ve výuce Ekonomie ve 4. ročníku)}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/s8ze2j/.
Jak správně citovat práci
HANÁKOVÁ, Petra. Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole (ve výuce Ekonomie ve 4. ročníku). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 06. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Univerzitní institutBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Specialization in pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková -
Aktivizující výukové metody v hodinách základů společenských věd na gymnáziu
Tereza Hammerová -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková