Analýza vybraných doprovodných programů Národní galerie v Praze se zaměřením na edukaci dětí a mládeže – Bára Divíšková
Bára Divíšková
Bakalářská práce
Analýza vybraných doprovodných programů Národní galerie v Praze se zaměřením na edukaci dětí a mládeže
Analysis of Selected Programs from the Event Calendar of National Gallery in Prague with a Focus on Education of Children and Youth
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapování aktivit Lektorského oddělení Národní galerie v Praze, se zaměřením na edukaci dětí a mládeže. Právě tato skupina reprezentuje budoucí návštěvníky, u kterých je výjimečně nutné vztah k instituci a umění budovat. Úvodní část seznamuje čtenáře se základní terminologií a s formami vzdělávání, do kterých muzejní edukace vstupuje. Následně jsou zde uvedena specifika …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze activities organized by the Education Department of National Gallery in Prague with a focus on education of children and youth. It is this very age group that represents future visitors and it is specifically needed to foster their relationship with the institution and art in general. The introduction provides the reader with basic terminology and forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Marcela Straková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Analýza mediálních výstupů Galerie Rudolfinum a Národní galerie v Praze na příkladu dvou výstavních projektů
Anna Roubíčková -
Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Anna Stránská -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova