Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu – Tereza Divílková
Tereza Divílková
Bakalářská práce
Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu
Analysis of Factors Influencing Mothers' Behavior when Buying Children's Clothes via Internet
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat nákupní chování matek a faktory, které matky ovlivňují při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Teoretická část se zabývá nakupováním na internetu, jejich výhodami či nevýhodami a také trendy pro rok 2022. Dále se věnuje definování spotřebitelského chování, nákupního chování a také faktorů ovlivňující tato chování. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze mothers' buying behavior and factors influencing mothers when buying children's clothes via Internet. The theoretical part deals with buying via Internet, its benefits and disadvantages and trends for 2022. In this part the consumers' behavior, buying behavior and factors influencing consumers' and buying behavior are defined. The empirical part focuses on evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVÍLKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/s9c86b/.
Jak správně citovat práci
Divílková, Tereza. Analýza faktorů ovlivňujících chování matek při nákupu dětského oblečení prostřednictvím internetu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím