Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole – Bc. Eva Barvířová
Bc. Eva Barvířová
Diplomová práce
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole
Motivation of Adults for University Studies
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na motivaci dospělých ke studiu na vysoké škole. Teoretická část se skládá ze tří hlavních kapitol. První kapitola pojednává o konceptu celoživotního učení. Další se věnuje dospělému účastníkovi ve formálním vzdělávání, jeho specifiky a účasti na konkrétních úrovních vzdělávání. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na motivaci dospělých a faktory ovlivňující návrat …víceAbstract:
The thesis deals with the motivation of adults for university studies. The theoretical part is divided into three main chapters. The first chapter is focused on the concept of lifelong learning. The next one discusses the specific issues of formal education of the adult learners and the particular effects of their presence at different levels of education . The last chapter concentrates on the motivation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p8p2s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Adult Learners
Tereza Plachtová -
Formální vzdělávání dospělých jako cesta ke změně kariéry
Martina Malíková -
Formální vzdělávání dospělých na střední škole.
Matěj DRDA -
Formální vysokoškolské vzdělávání dospělých při zaměstnání
Hana COUFALOVÁ -
Motivace dospělých k formálnímu vzdělávání
Gabriela DVORSKÁ -
Formální vzdělávání dospělých v Moravskoslezském kraji
Yweta DROBČINSKÁ -
Motivace dospělých ke vzdělávání
Barbora TABÁŠKOVÁ -
Komparace motivace dospělých studentů ve formálním a neformálním systému hudebního vzdělávání.
Milan KOUKAL