Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků – Bc. Anna Bromová
Bc. Anna Bromová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Marketing Communication of the Environmental Consciousness of the Companies
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje teoretickému vymezení zeleného marketingu a jeho kvalitativnímu výzkumu na webových stránkách tří podniků. Východiskem práce je předpoklad, že poptávka po environmentálně šetrných výrobcích motivuje podniky zavádět strategie zeleného managementu a marketingu. Cílem práce je vyvodit charakteristické rysy, společné znaky a rozdíly marketingové komunikace environmentální příznivosti …viacAbstract:
Bachelor thesis Marketing Communication of the Environmental Consciousness of the Companies deals with theoretical definition of green marketing on web pages of three companies and its qualitative research. The starting assumption of this thesis is that companies are motivated to implement green management and marketing strategies because of the demand on environmentally friendly products. The aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/isnno/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Eva Štěpánková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Environmental Studies
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Přístup Ruské federace ke konceptu Responsibility to Protect
Pavla Hofmeisterová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Mezisektorové partnerství nestátních neziskových organizací a firem z pohledu konceptu Corporate Social Responsibility
Denisa Kreuzziegerová -
Social Responsibility of High Education Institution in Vietnam
Thanh Hoan Thi Dang -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Monika Hagenhoferová -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová