Bc. Jana Dobšovičová
Master's thesis
Obecné postoje k reklamě
General Attitudes towards Advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem reklamy a propagace v oblasti vzdělávání. Hlavním úkolem je prokázat vliv propagace na volbu povolání. Byly stanoveny dva hlavní cíle. Zaprvé zjistit, do jaké míry se studenti Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Sušice nechali při volbě povolání ovlivnit reklamou a ostatními komunikačními prvky. Zadruhé vyvodit návrh pro další posílení propagace školy …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of advertising and promotion in the field of education. The main objective is to demonstrate the influence of promotion on career choice. Two main goals have been set. Firstly, to find out to what extent the students of a secondary and vocational school in Sušice (SOŠ a SOU Sušice) have been influenced by advertising and other means of communication. Secondly, to draw …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Is the classic advertising era over?
Veronika Volodina -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Propagace venkovských obcí
Karolína Kovaříková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Vliv subjektivně posuzované kvality čichové funkce na postoj k navazování partnerských vztahů v mladé dospělosti
Adéla Králíčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights